مشاوره رایگان دوره های آموزشی : ( خط ویـــژه ) 110 111 28  – ( 021 )

نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات

تری دی مکس در تبلیغات + فیلم آموزشی

فهرست عناوین

شما در 1:55 دقیقه و با زمان گذاشتن برای دیدن این فیلم میتونید با موضوع تری دی مکس در تبلیغات به طور کامل آشنا بشید

استفاده از نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات

همان طور که در فیلم بالا گفته شد ، یکی از نرم افزار های پر کاربرد در زمینه ساخت و تولید تیزر های تبلیغاتی حرفه ای، نرم افزار تری دی استودیو مکس است. تری دی مکس در تبلیغات کاربرد بسیار زیادی دارد و یکی از اصلی ترین و حرفه ای ترین ابزار ها در این حوزه محسوب می شود. با کمک تیزر های تبلیغاتی ساخته شده به واسطه نرم افزار تری دی مکس، کاربران می توانند به راحتی مشخصات و کارایی های محصول مورد نظر را به صورت مجازی و بدون لمس فیزیکی محصول بررسی کرده و خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنند.

برای آشنایی بیشتر کاربرد نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات، با این بخش از آموشگاه تری دی مکس پویااندیش همراه باشید .

استفاده از تری دی مکس در تبلیغات
کاربرد نرم افزار تری دی مکس در حوزه تبلیغات ساعت

کاربرد های نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات

نرم افزار تری دی استودیو مکس یک نرم افزار مدل ساز سه بعدی تخصصی است که می تواند برای طراحی مدل های سه بعدی، انیمیشن سازی مدل ها و رندرینگ با کیفیت و حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار در بخش های مختلف کاربرد دارد . از جمله به صورت گسترده برای مدل سازی محصولات مختلف و تهیه تیزر ها و برنامه تبلیغاتی تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد های تری دی مکس در تبلیغات

بازاریابی به کمک نرم افزار های سه بعدی

به دلیل رقابت زیادی که در صنعت و تولید محصولات مختلف وجود دارد، بازاریابی با کمک نرم افزار های سه بعدی و کاربرد نرم افزار هایی مانند تری دی مکس در تبلیغات از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. این رویکرد تازه روشی کاربردی است تا مشتریان از وجود، کیفیت و کارایی محصولات مختلف در هر جایی از جهان مطلع شوند.
این روش تهیه تبلیغات یک محصول مرز های خرید و فروش محصولات مختلف را جا به جا کرده است .همچنین از آن جایی که تبلیغات موثر یکی از اصلی ترین راه کار ها برای معرفی محصولات است، استفاده از نرم افزار هایی مانند تری دی مکس می تواند این کار را به حرفه ای ترین شکل ممکن انجام دهد.

ویژگی های تری دی مکس در تهیه تیزر های تبلیغاتی
استفاده از نرم افزار تری دی مکس در تولید کفش

مزیت های استفاده از نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات برای شرکت های تبلیغاتی

نرم افزار مدل سازی سه بعدی 3D MAX در تهیه تیزر ها و برنامه های تبلیغاتی مزیت های زیادی را برای سازندگان آن فراهم می کند. شرط مهم و کلیدی موفقیت در استفاده از این نرم افزار ها هم تسلط به عملکرد و ویژگی های برنامه است . همچنین استفاده هر چه حرفه ای تر از آن ها است.
مزیت عمده کار با این نرم افزار در تبلیغات این است که می تواند بهترین راه حل تجاری را در زمان واحد ارائه کند. همچنین از همه مهم تر زمان تهیه و تولید تیزر های تبلیغاتی را به طرز چشم گیری کاهش دهد. علاوه بر صرفه جویی در وقت، این راه کار بهترین رویکرد برای کاهش هزینه جذب مشتریان بالقوه نیز هست و می تواند در زمانی کوتاه تعداد مشتریان را افزایش دهد.

تجسم های سه بعدی در تری دی مکس

استفاده از تری دی مکس برای تولید تبلیغات حرفه ای

این موارد مهم ترین هدف های هر کمپین تبلیغاتی است . از این رو نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات به بهترین شکل این نیاز ها را برآورده می سازد. در طولانی مدت این تبلیغات گیرا و جذاب با جنبه های گرافیکی فوق العاده می توانند جذب و نگهداری مشتریان دائمی را نیز تضمین کنند.
شرکت ها و کمپانی های بزرگ تبلیغاتی و تولیدی از این نرم افزار کار های حرفه ای و با تجربه برای ساخت بهترین و جذاب ترین تیزر ها استفاده می کنند. این تیزر ها که دارای جنبه های سه بعدی جذاب است، بیش تر از سایر موارد در معرض دیده شدن توسط مشتریان هستند. تصاویر تجسمی در قالب مدل های سه بعدی بسیار ارزان تر، در دسترس تر و جذاب تر از نمونه عکس های واقعی از محصولات خواهد بود.

ساخت تیزر های تبلیغاتی با نرم افزار تری دی مکس
تری دی مکس در حوزه تبلیغات ساعت

ویژگی های برجسته تری دی مکس در تهیه تیزر های تبلیغاتی

سوالی که باید در این زمینه پاسخ داد این است که چطور نرم افزار 3D MAX به واسه مدل سازی های سه بعدی از محصولات می تواند به تبلیغات کارامد و موفقیت تجارت های بزرگ و کوچک کمک کند؟

این مورد در مشخصه ها و قابلیت هایی است که تری دی مکس در تبلیغات و بازاریابی محصولات دارد.
محتوای جذاب و منحصر به فرد می تواند معرفی واقع گرایانه تر و بهتری از یک محصول ارائه دهد.

قدرت نرم افزار 3D MAX در حوزه تبلیغات

قدرت تری دی مکس در رندرینگ

استودیو های رندرینگ که از تری دی مکس استفاده می کنند می توانند با استفاده از فرایند های پیشرفته فناوری به راحتی و با کم ترین قیمت و هزینه ها بهترین محتوا های تصویری و ویدئویی سه بعدی را برای رسانه های اجتماعی، کاتالوگ های تصویری و ویدئویی، تبلیغات آنلاین و آفلاین و تیزر های تبلیغاتی تلویزیونی فراهم کنند. مشخصات و قابلیت های رندرینگ قدرت مند نرم افزار تری دی مکس یکی از مهم ترین ویژگی های آن در تبلیغات است. ابزار هایی که این نرم افزار برای تهیه مدل های سه بعدی از یک محصول دارد می تواند بهترین و با کیفیت ترین نمونه های ترسیمی از یک محصول را ارائه دهد.

تهیه تیزر ها و فیلم های تبلیغاتی با تری دی مکس
استفاده از نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات کفش و کتونی

قابلیت تری دی مکس در بحث رنگ و متریال

مدل های سه بعدی با استفاده از ابزار های نور، سایه، بافت، متریال دهی، رنگ و دوربین های نرم افزار، بسیار به مدل واقعی محصول نزدیک است و می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند.
از دیگر قابلیت ها و مشخصات حائز اهمیت این نرم افزار در تبلیغات می توان به تعامل و سازگاری آن با سایر نرم افزار های مدل سازی سه بعدی و پلاگین ها اشاره کرد.

به این ترتیب امکان افکت گذاری های جذاب تر در تیزر های تبلیغاتی و افزودن متریال های اختصاصی تر نیز فراهم می شود.

یادگیری کار با تری دی مکس در حوزه تبلیغات

نحوه کارایی نرم افزار تری دی مکس برای تهیه تیزر های تبلیغاتی

در کل نرم افزار های مدل سازی سه بعدی مانند تری دی مکس این امکان را افراد می دهد تا خلاقیت خود را با بهترین زاویه ممکن نشان دهند. تجسم های سه بعدی انجام شده در تری دی مکس تمام جزئیات یک محصول را به نمایش می گذارند.
برای مثال می توان از تری دی مکس در تبلیغات مبلمان های مختلف استفاده کرد. در این زمینه ابتدا مبلمان های مختلف شرکت طراحی شده و بعد مدل های سه بعدی از آن ها تهیه خواهد شد. در ادامه رنگ های مختلف به مبلمان اضافه می شود. متریال ها و بافت ها دقیقا جنس مبل را نشان می دهند.
برای مثال اگر جنس دسته ها از چوب باشد یا این که دسته ها و پایه های مبل از فلز باشد، دقیقا مطابق نمونه واقعی این متریال ها به محصول مورد نظر اضافه می شوند.

مزیت استفاده از تری دی مکس در تبلیغات

قابیلت های این نرم افزار برای رئال تر بودن محصول

رنگ ها نیز دقیقا در تری دی مکس مانند رنگ های واقعی محصول است. سپس نور ها، سایه ها، بافت ها و دوربین ها برای تکمیل مدل سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند . تا مدل ها طبیعی تر، زنده تر و واقعی تر دیده شوند. مرحله بعدی استفاده از ابزار های انیمیشن سازی است. به این ترتیب عملکرد های حرکت و جا به جایی نیز به مدل اضافه شود. این کار می تواند جذابیت تیزر تبلیغاتی را برای مخاطبان افزایش دهد.
حتی در ایده های خلاقانه تر می توان با این ابزار ها و متحرک سازی مدل ها میزان راحتی و نشیمن مبلمان ها را هم نمایش داد. مرحله آخر کار رندرینگ است. رندر قدرت مند نرم افزار 3D MAX در تبلیغات می تواند تصویری با کیفیت تر و واقع گرایانه تر را از محصول مورد نظر به مشتریان نمایش دهد.

آموزش کار با تری دی مکس در تبلیغات
نرم افزار تری دی مکس در حوزه تبلیغات عطر

استفاده از نرم افزار تری دی مکس در معرفی محصولات مختلف

کاربرد تری دی مکس در تبلیغات به بخش به خصوصی محدود نمی شود. برای تهیه و تولید تبلیغات محصولات مختلف می توان از این نرم افزار استفاده کرد. تبلیغ محصولات مختلف صنعتی و بزرگ مانند خودرو و ماشین آلات صنعتی، ابزار های تخصصی. همچنین انواع محصولات و کالا های دیجیتالی، تبلیغ پوشاک و محصولات مشابه، تبلیغ محصولات مختلف خوراکی و غذایی و … را می توان با استفاده از تری دی مکس انجام داد.
در خصوص تهیه تیزر ها و فیلم های تبلیغاتی می توان تمام بخش های گرافیکی را با این نرم افزار انجام داد. نمونه تیزر ها می توانند کاملا بر اساس مدل های سه بعدی و انیمیشن های سه بعدی تهیه شوند . همچنین می توان از تلفیق فیلم و عکس های واقعی محصول در کنار مدل های سه بعدی استفاده کرد.

آموزشی تخصصی کار با نرم افزار تری دی مکس در تبلیغات

اهمیت آموزش و یادگیری کار با تری دی مکس در تبلیغات

در عصر ارتباطات و گسترش حضور مشتریان در فضا های مجازی و پلتفرم های آنلاین، رویکرد های تبلیغاتی نیز به ناچار روندی متفاوت و مبتنی بر فناوری را در پیش گرفته است. مردم بیش تر اطلاعات شان را به صورت بصری دریافت می کنند. دیدن محصول و نمایش تصویری با کیفیت از آن تاثیر زیادی در جذب مشتریان دارد.
مدل سازی های سه بعدی بهترین روشی است که سازندگان تیزر های تبلیغاتی از آن استفاده می کنند. شرکت های بزرگ تبلیغاتی با کمک گرفتن از افراد متخصصی که بر نحوه استفاده از تری دی مکس در تبلیغات تسلط کافی دارند، بهترین نمونه کار ها را ارائه می دهند . به همین دلیل موفقیت بسیار بالایی دارند.
آن ها از طریق مدل سازی های سه بعدی بخش های مختلف یک محصول منحصر به فرد را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهند . همچنین از این طریق مزایای مختلف یک محصول را به مشتریان نشان می دهند.

رندر گیری در نرم افزار تری دی مکس
قدرت نرم افزار تری دی مکس در حوزه تبلیغات

همچنین می توان محصولات تبلیغی را در زمینه زندگی واقعی قرار داد. به این ترتیب مشتریان بتوانند محیط های واقع بینانه تری را ببینند. آمار و ارقام مختلف هم شانس موفقیت بیش تر کمپین های تبلیغاتی که در آن ها از کاربرد این نرم افزار در تبلیغات بهره گرفته شده است را نشان می دهد.
از همه مهم تر که همیشه شرکت ها به دنبال سود بیش تر در مقابل هزینه های کم تر و مقرون به صرفه تر هستند. چیزی که این نرم افزار را با قابلیت های خود برای تهیه تیزر های تبلیغاتی در اختیار آن ها قرار می دهد. بنابراین آموزش و یادگیری تری دی مکس برای استفاده از این نرم افزار در تهیه تیزر های تبلیغاتی می تواند بهترین رویکرد باشد و مسیر موفقیت در حرفه ساخت تبلیغات تلویزیونی و تیزر های تبلیغاتی را میسر کند. خصوصا که با وجود دوره های آموزشی تخصصی پویااندیش کار با این نرم افزار در تبلیغات، این مسیر از همیشه راحت تر نیز شده است.

تبلیغ محصولات مختلف با استفاده از تری دی مکس
5/5 - (20 امتیاز)
تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی معماری و دکوراسیون آموزشگاه پویااندیش
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار
با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه